Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Wspólnota” ul. Targowa 26 w Skoczowie poszukuje pracownika do działu technicznego i administracji osiedli.
Zakres obowiązków:
-rozliczanie faktur z zakresu remontów i eksploatacji zasobów spółdzielczych oraz mediów administrowanych osiedli,
-nadzór nad stanem placów zabaw, terenów zielonych, parkingów i innych obiektów osiedlowych, zapewnienie warunków bezpiecznego użytkowania urządzeń zabawowych, bieżąca obsługa mieszkańców Spółdzielni (m. in. przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii i usterek),
-bieżący monitoring nieruchomości pod kątem stanu technicznego i prac koniecznych do wykonania, -nadzór nad terminowym wykonaniem przeglądów technicznych, gromadzenie dokumentacji, -uczestniczenie w wizjach lokalnych w mieszkaniach w zasadnych zgłoszeniach, oceny stanu technicznego części wspólnych nieruchomości, -prowadzenie korespondencji z zakresu administrowania zasobami, -współpraca z urzędami w zakresie eksploatacji zasobami, -wykonywanie przeglądów osiedli,
-inne prace zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
-wykształcenie średnie (mile widziane techniczne),
-mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z administrowaniem zasobami,
-obsługa komputera, w tym znajomość pakietu MS Office,
-rzetelność i skrupulatność, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność komunikacji,
-wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
-stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat),
-możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego,
-niezbędne narzędzia pracy,
-adekwatne do stanowiska warunki zatrudnienia,
-pracę w trybie jednozmianowym.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV i list motywacyjny (z dopisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółdzielnie Mieszkaniową „WSPÓLNOTA” w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”) na adres: sekretariat@wspolnota.skoczow.pl lub złożenie w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „WSPÓLNOTA”, ul. Targowa 26, 43-430 Skoczów.